Greenfeesamarbeten 2024

Hallandgreenfee och övriga samarbeten

Hallandsgreenfee 2024

Hallandsgreenfee rabatt med minst 30% av ordinarie greenfee.

Gäller under spelåret 2024 vardagar på samtliga anläggningar inom Hallands Golfdistrikt med undantag för vissa banor(så kolla upp detta med de banor ni har för avsikt att besöka) som har undantag för fredagar, dock ej under vecka 26 till 33 samt på lördagar, söndagar o helgdagar under hela året.

Övriga samarbetsavtal 2024

Som fullvärdig medlem på Björnhults GK får du 100:- rabatt på ordinarie greenfee på följande banor. Bredareds GK och Lysegårdens GK.

Samverkan finns mellan Björnhults Golfklubb och Holms Golfklubb.  Som fullvärdig medlem i Björnhults GK kan du därmed spela för 150 kr under vardagar samt för 200 kr efter kl 14.00 på lördagar, söndagar och röda dagar på Holms GK. Under veckorna 27 t o m 31 gäller inga av dessa förmåner. Dessutom tävlar vi på varandras banor alla dagar hela säsongen mot att enbart betala startavgiften (ingen greenfee), om inget annat anges för tävlingen.

Samverkan finns mellan Björnhults Golfklubb och Varbergs Golfklubb. Är du fullvärdig medlem i Björnhults GK kan du därmed spela för 400:-(västra banan) 300:-(östra banan) alla dagar och alla tider på Varbergs GK. Varbergs medlemmar spelar för halv ordinarie greenfee. Gäller endast vid 18-hålsspel.

Samverkan finns mellan Björnhults Golfklubb och Hofgårds Golfklubb. Är du fullvärdig medlem i Björnhults GK kan du därmed spela för 250 kr alla dagar på Hofgårds GK. Hofgårds medlemmar spelar för halv ordinarie greenfee. Gäller endast vid 18-hålsspel.

Medlemmar på Björnhults GK,  Flädje GK ,spelar för halv ordinarie greenfee alla vardagar utom juli månad.

Medlemmar på Björnhults GK och Rydö GK spelar för 200 kr alla dagar i veckan på respektive bana.

Medlemmar på Forsgården GK spelar med 100 kr rabatt på ordinarie greenfee.

Efter kl. 15.00 spelar du för 290 kr på 18 hålsbanan oavsett om du går 18 eller 9 hål, inga andra rabatter gäller.

Vi tar ej golfhäftet och avtalen gäller ej på 9-Hålsbanan.